2011/02/10

رجيم يفقد الوزن من 2 ل3 كيلو فى اسبوع - رجيم يخسس الوزن من 2 ل 3 كيلو فى اسبوع


الافطار 1-ربع رغيف عيش بلدى او رغيف سن2-بيضه مسلوقه او قطعة جبن قريش او 3معلاق فول بدون دهون او قطعة نستو او شريحة رومى 3-كوب شاى بلبن او لبن بدون دسم او كوب عصير برتقال او جريب فروت
الغداء
1- طبق سلطه خضراء 2-ربع فرخه مسلوقه او 2 قطعة لحم او 2 سمكه مشويه او 2 بيضه مسلوقه او طبق شوربة عدس او علبة تونه بدون زيت او تمن كبده مشويه 3-ربع رغيف بلدى 4- طبق خضار مسلوق
العشاقبل النوم بساعتين 3 ثمار فاكهه اوطبق سلطه او علبة زبادى
تعليمات1-ممنوع الاكل بين الوجبات ماعدا طماطم او خيار او خس 2-ممنوع من الفاكهه التين- البلح- العنب -المانجا3- مسموح ب2 معلقة سكر فقط يوميابعد انتهاء الاسبوع لك يوم فيرى وبعدين البدء فى النظام الجديد

رجيم يفقد الوزن من 2 ل3 كيلو فى اسبوع - رجيم يخسس الوزن من 2 ل 3 كيلو فى اسبوع Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

احصائية

جدنا على facebook